Dataran Pahlawan Melaka Megamall

Wednesday, May 20, 2009

Ok lepas 3 killer paper exam berturut2
aku buat, hari ni aku mampu bergelak ketawa.
jadi gila sikit hari ni, sbb paper semuanya susah, suka aku!!
yeay,seronoknya.senang hidup mcm ni.memang tak la!
dgn tak tidurnya lagi, penat, mata dh mcm panda,
otak bercelaru, tak tau nak fikir apa dah.biarlah!

tup tup lepas exam pagi tadi julie call,
ajak teman dia pergi shopping for our coming
marketing farewell dinner.yea la, masing2 nak grad dahT_T
so aku pun apa lagi, katakan yea pada julie!
walaupun, tak mandi dari sblm pergi exam lagi.hehe.
pergi amik azwin terus shoot pergi Dataran Pahlawan.

at last julie beli hairspray je.ishk!
aku dgn azwin pulak makan angin je la.
seronok kot bersiar2 dalam mall tu.
lepas tu, around 4pm mcm tu baru aku sampai rumah!
sekarang bosan,lapar tak tau nak buat apa,
so aku pun edit la layout blog ni!
for the first time, menjadi ok!bangga ni=D

So apa lagi?
bagi la comment dan pujian sikit.hahaha.











12 comments:

Ayyman Rahim said...

Dataran Pahlawan bestttttt :)

RiRa said...

it's cheerful..
haha.

miss dataran pahlawan..GSC die best.

♥ jυℓєѕ said...

i just love my pix taken by duckie :]

Ed said...

myspace/gorilagogot

azwin khairuddin said...

haih. blog. bila la i pulak nak update. tension aku! anyhew, what the duck? my pics there. haha. seronok

syafiq duckie said...

@ayyman, best ke?bosan gila kot sini.takda apa.

syafiq duckie said...

@rikhman, thank you thank you!sweet like me kan.hehehe.

syafiq duckie said...

@jules, of course.im good at doing that=P

syafiq duckie said...

@symm,thanks!=D

syafiq duckie said...

@azwin, what the duck?apa yg seronok sgt?hahaha.

♥ jυℓєѕ said...

weh...u dh buang pic i? smpai ati!

syafiq duckie said...

@jules, pict yg mana plk i buang ?